torsdag 3 november 2011

My Birthday!

Hej! igår fyllde jag 11år, o jag fick allt det här! 

1. en undervattenskamera
2. en slags disco-lampa
3. kläder (one-peace, tröjor, byxor)
4. bad-bubblor
5. pengar (sammanlagt ca 1250)
6. datamus

Det var allt :) kunde inte skriva i bloggen igår för hade fullt upp! men sen kl 4 fick jag huvudverk o ja fick ont i magen :( så jag somnade framför tv:n o när jag vakna fick jag middag (köttbullar med potatismos) men nu mår jag bra o vi kom på varför jag började må dåligt till slut, för att jag inte hade ätit något under dagen + att jag hade varit förväntansfull o nyfiken men som sagt nu mår jag bra igen o nu ska jag ha tjej-kväll med tjejorna Bella o Fellan, dom ska sova hos mig ikväll o vi ska ha spa o ja ska öppna ett paket som dom har köpt! Vi ska ha så kul ikväll! :) så kan tyvärr inte skriva något mer nu.....

Hoppas ni får en lika bra o underbar kväll som jag!
Förresten...
...Den här bilden e på mejj o min one peace som ja fick!
O de här e undervattens kameran ja fick! :)<3


Byebye nu!;*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar