tisdag 1 november 2011

Bio med Bella!

Idag var jag på bio med Bella, hennes syster Nathalie o hennes mormor, Vi såg Smurfarna! Den var skit bra!! o rolig ibland o nu kan jag några smurfars namn! Butter-smurfen, Gammel-smurfen, Tuff-smurfen, smurfan, klump-smurfen o glasögon-smurfen! 
Men före bion köpte Bella (Fellan o kanske Moa delar med henne)en present till mig eftersom jag fyller år imorrn!! :D Jippi!!! medans hon köpte den så letade jag efter en korv-kiosk för mamma ville att jag skulle äta innan bion så att jag inte bara åt snax men efter bion for jag o Bella hem till henne o sen skulle hon äta, då for ja oxså hem o åt men nu har Bella kommit hit o vi ska ha skitkul nu så...

BYEBYE! :)<3
o förresten så är min mamma o min bonus/låtsas pappa o köper presenter till mig nu! 
Längtar tills imorrn!!;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar