söndag 1 januari 2012

Julafton!

Hejhej ;*
Min julafton var perfect! Jag fick de ja ville ha, en system kamera! O ja har haft fullt upp så har inte kunnat skriva ngt, men nu måste ja bara berätta om min julafton! Först va ja hos min pappa o firade jul, mina föräldrar e ju skilda som ni kanske vet, men vi spelade som ett spel, man kastade två tärningar o om man fick sammanlagt 6 på båda tärningarna eller en 6 på en så fick man ta ett paket ur en hög, sen var de den andres tur o om den fick sammanlagt 6 så fick den ta ett paket sen höll man på så tills paketen var slut, men man fortsatte fast man bestämde en tid t.ex. 5min, o så gjorde man likadant fast man fick ta av vem man ville ;) sen när tiden var slut öppnade man paketen man fick o så fick man de som var i! De e jätte kul så ni borde testa om ni inte redan brukar/har kört de ;) sen åt vi gröt, sen hade vi paket öppning! Å ja fick så mkt men en sak ja fick var en glassmaskin (man kan göra egen glass) o en system kamera (fast den fick ja av både mamma o pappa) o ett Wii-spel! Sen gick ja till mamma o firade lite där! Vi öppnade paket först, sen såg vi på tv o bara slappade lite :D 
aja så såg min Julafton ut, o den va Bäst!

Byebye ;*  
Här är en bild på mejj o min nya kamera ja fick i julklapp! ;)<3
Kamera sort: Canon eos 1100D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar